zaterdag 27 augustus 2011

kralen......

Gisteren ben ik uitgenodigd door mijn zoon's vriendinnetje en haar moeder om mee te gaan naar Annemarie's kralen en sieraden atelier in Meedhuizen...
In de voormalige schuur van de boerderij is het atelier gevestigd.....ik heb nog nooit zoveel op kleur gesorteerde kralen gezien!! Erg leuk om eens een kijkje te gaan nemen....er worden ook workshops gehouden!

Ik heb er wat kralen en zeepjes gekocht om een zeepketting van te maken....een leuk klein projectje wat in een mum van tijd klaar is. Ook heb ik er nog leuke kleine bedeltjes gekocht...(slippertjes, uiltjes, hartjes en schoentjes) wat ik weer leuk voor het scrappen kan gebruiken!!


 

Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. wat heb je leuke dingen gekocht, zeg.
    Die bedeltjes lijken met echt heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!