zaterdag 15 oktober 2011

ruimte..........

Wat zou ik graag een eigen hobby kamer hebben.....tot die droom werkelijkheid wordt blijft het behelpen met de ruimte die we hebben......gelukkig zijn we allebei aardig creatief....zo ook met ruimtes.

Mijn hobby bureau stond in de kamer.....het was weliswaar een leuk bureau maar nam toch aardig wat oppervlakte in beslag van onze niet al te grote kamer......vandaar dat ik op zoek ging naar een goed alternatief!!

En die heb ik gevonden in de graanschuur....dit is een kringloopwinkel waarvan de opbrengst naar een goed doel gaat. Ik vond daar deze leuke secretaire......hij was bruin maar daar moet je dan even doorheen kijken.......
Er bovenop een verzameling van spullen.....
De torso is van karton en heb ik beplakt met stukjes papier en
" aangekleed "....
Het potje hieronder is een vluggertje....een leeg blik beplakt met een afbeelding... deze had ik nog liggen maar was een beetje mislukt...
(de kritische kijker ziet het)
Het oude bureautje heb ik nu te koop....dus als je belangstelling hebt??? Mail me dan even...voor € 30,= mag je hem ophalen!!
Achter het deurtje zitten nog vier grote lades......

1 opmerking:

  1. Een mooi plekje geworden Willy met de secretaire. Super. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en dat je volger geworden bent. Ben blij dat je mijn werk mooi vindt.
    Kom zeker bij jou vaker kijken.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!