donderdag 19 januari 2012

Details.....

Toch enthousiast geworden van alle mooie collages die voorbij komen ben ik ook maar eens aan de slag gegaan om een fotocollage te maken van mooie details.........
Het zijn foto's van blikken die ik in de loop van de tijd verzameld heb en die bij mij in de keuken staan......
De twee delfts blauwe poppetjes zitten her en der op mijn keuken tegeltjes geplakt, ik heb ze ooit eens bij de xenos gekocht en als ik er ooit weer blauw...euhhh....flauw van ben (en die kans is behoorlijk groot) kan ik ze er zo weer afhalen!!

Op het super leuke blog van Renny kun je meedoen aan een challange:http://bizzyathome.blogspot.com/2012/01/its-all-in-details.html




6 opmerkingen:

  1. wat een leuke collage Willy!! mooie oude blikken heb je en wat is het leuk hè om een collage te maken, ik kan daar zo van genieten!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie collage van de prachtige oude blikken!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.
    groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie collage van je blikken en de delftsblauwe poppetjes zijn zo schattig! Xenos heeft soms echt leuke dingen en inderdaad als je ze niet meer leuk vindt haal je ze er zo vanaf.

    Fijne avond,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor de blikken, mijn oog valt er ook altijd op. De meeste blikken heb ik in gebruik en zie ik de details niet eens meer. Wat leuk dat je er een collage van hebt gemaakt! Fijn weekend en lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor , vooral dat blik op de grote foto. Grappig gedaan ook met de drie foto's in de grote foto. Welk programma gebruik jij daarvoor ?

    Ik wens je een fijn weekend toe ,
    hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en bedankt voor je reactie die je achtergelaten hebt!! Leuk dat je volger bent geworden! Ik ben gelijk even een kijkje gaan nemen op jouw blog. En jij hebt ook een mooi blog hoor!! Ik ga volger worden!
    Je collage ook erg leuk! Mooi dat je je blikken gebruikt hebt voor de detailcollage!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!