dinsdag 10 januari 2012

A gift......

Toen ik afgelopen vrijdag thuis kwam van m'n werk, stond mijn jongste mij op te wachten met een kado tasje in z'n hand......
Ohhh??? Zei ik.....
Dat kwam een mevrouw vanmiddag voor jou brengen zei mijn jongste...
Ohhhh????....Welke mevrouw zei ik.
Ik ken haar niet zei hij.......
Ohhhh???

Behoorlijk nieuwsgierig geworden naar dit onverwachte kadootje en zijn gulle gever maakte ik het open.
Het bleek van de mevrouw van de naaimachine te komen......
In het pakje zaten drie prachtig oude kaartjes
( koperdiepdruk) en een kort briefje waarop stond dat ze dacht dat ik hier wel "iets" mee kon.......
Zóóó lief!!!

Ik vond het zonde om ze te verknippen dus heb ik ze in lijstjes gedaan (die ik ooit eens bij de action kocht) en nu hangen ze te pronken naast de naaimachine...



5 opmerkingen:

  1. wat ontzettend lief!! zo leuk die onverwachtse kadootjes en je hebt er ook een heel mooi plekje voor gevonden!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg en vooral als het als een verrassing komt. Ze staan erg mooi in de lijst!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww die zijn gaaf en dat zomaar gekregen!! Super lief toch !Staat prachtig in die lijstjes

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens leuk wanneer je thuis komt...je hebt ze zo leuk ingelijst! Bij de action? ik moet toch beter opletten...lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verrassing! Die lijstjes passen perfect erbij!
    Fijn weekend!

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!