dinsdag 24 januari 2012

Thanx.....

Afgelopen weekend heb ik deze kettingen gemaakt omdat ik twee mensen wilde bedanken.........
De hartjes zijn gemaakt in een ijsblokjes vorm (van de ikea) ik heb er dit keer ipv zeep, gips in gegoten. Zodra het gips hard is geworden kun je de vormpjes eruithalen en besprenkelen met wat geurolie, vervolgens kun je er een klein gaatje in boren en aan een koord rijgen. Tussen de harten heb ik kralen en kaneelstokjes (waar ook een klein gaatje in is geboord) geregen. Nog een klein vintage labeltje geprint http://magicmoonlightfreeimages.blogspot.com/2012/01/collage-image-for-you-from-meganfree.html
en voila!!



ijsblokjes vorm van de ikea






6 opmerkingen:

  1. Kijk.....dat zijn nog eens leuke bedankjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cadeautjes en een goed idee om de hartjes met ijsvormpjes te maken. Ze zijn mooi geworden!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk geworden Willy, bedankt voor de tip ... de hartjes heb ik dus ga het graag proberen. Lieve groet, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kettingen, Willy. Zullen de ontvangsters blij mee zijn. En wat een goed idee om er ijsblokjesvormpjes voor te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuk geworden, nog leuker om te krijgen, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi en wat een goed idee die hartjesvorm!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!