donderdag 26 april 2012

Workshop......

Maandagavond volgde ik een super leuke workshop bij mijn ZUS met het thema "Ik hou van holland"...........

We maakten dit vrolijke doosje en een wiebelkaart die ik helaas nog niet af heb.

Omdat mijn zus voor een prikkie een doos oude tijsschriften op de kop had getikt kregen we de Cards Only en het scrapbook magazine!!
En als klap op de vuurpijl won ik ook nog dit boek met de verloting!!!!
Mien....het was weer een zeer gezellige avond en tot in de puntjes verzorgd!!


11 opmerkingen:

  1. Geef mij zo'n zus, leuk hoor en het doosje is prachtig. Bij P en P kun je die bladen voor echt een prikkie nu kopen, heb ik ookgedaan. Vooral Cards only kan mij net even dat idee geven voor een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat was inderdaad een topavondje voor jou. En nog iets superleuks gemaakt ook. Je wiebelkaart zien we vast binnenkort ook wel verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Will,
    Dank je voor het compliment zusje, ik vond het inderdaad erg gezellig en geslaagd, heb het nog maar even zo laten staan, ziet er zo gezellig uit in de vensterbank,
    liefs mina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit en ben erg benieuwd naar die wiebelkaart,haha, heb geen idee wat dat zou kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart is dit geworden, helemaal leuk in Hollandse sferen zo! Mooi gemaakt!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me voorstellen dat je een super leuke avond hebt gehad! Je hebt een leuke kaart gemaakt en er nog tijdschriften (altijd handig voor ideetjes) en een heel tof boekje aan over gehouden.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk doosje heb je gemaakt, echt mooi!
    Het kaartenrek wat je man heeft gemaakt is ook al zo mooi!
    Geniet van je boekjes, allemaal leuke inspiratie, super...
    Lieve groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Willy

    Wat een prachtig doosje heb je gemaakt. Via via ben ik op je blog terecht gekomen en heb even rondgekeken, wat een mooie creaties zie ik hier allemaal, je kaartenrek is ook helemaal geweldig. Ik ben benieuwd naar je volgende creatie.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart, Willy! Heerlijk om weer wat boekjes erbij te hebben voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit ziet er ontzettend leuk uit en ik ben gek op het thema. Het klinkt ook wel supergezellig zo samen met je zus. Wat een geluk, dat je dan zomaar zo'n leuk boek wint!
    Ben benieuwd naar de wiebelkaart.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh bofkont, mooi kado heb je gekregen, leuk! De doos is heel mooi geworden, ben benieuwd naar de wiebelkaart! Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!