zaterdag 19 mei 2012

Abraham....

Gisteren hebben we een gezellige BBQ gehad bij mijn zus en zwager omdat mijn zwager 50 jaar is geworden. Naast een kadootje kreeg hij van ons deze kaart die ik gemaakt heb......

Ik heb het design papier van...(?) bestempeld met disstres ink ( pumic stone en vintage foto) met verschillende achtergrond stempels, daarna een zakje gestempeld op bruin craft papier en uitgeknipt. De tekstjes komen uit de Flow en de 50 is een cijfer sjabloon van de Action.......Oh ja....ook nog rondjes geponst uit een pagina van de Flow!

Ik heb ook nog mijn "huiswerk" van de afgelopen twee lessen van Let it Loose in de pagina van m'n blog gezet.....vandaag wil ik aan de gang met les 10, deze les heeft als titel terug kijken en dat wil zeggen dat we al bijna aan het einde zijn van de cusrsus!! Ik vond het super leuk om te doen en heb zoveel geleerd en vooral uitgeprobeerd. Marit en ook mijn mede cursisten hebben mij enorm geïnspireerd, het was een hele leuke en erg creatieve groep....jammer dat het bijna voorbij is, in de toekomst ga ik zeker nog eens zo iets doen maar eerst kan ik wel even vooruit met al die ideeën die nu in mijn hoofd rond spoken!


8 opmerkingen:

  1. hahaha...wat een geestige kaart zeg. Die moet ik onthouden. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel origineel !!!!!Super mooie kaart !!!
    Fijn weekend en lieve groet...ELLY

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart voor een jarige vijftiger!! Mooi bedacht zo!

    Fijne avond!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Willy

    Wat een mooie stoere kaart, leuk die teksten erop.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart vind ik dit. En zo samen bezig zijn is inderdaad heel gaaf.. je doet allerlei ideeën op. groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!