zaterdag 5 mei 2012

Zentangle.......

Voor dat je verder leest wil ik je eerst even waarschuwen....dit bericht bevat nl. een verslavend item!!
Bij Art Journey hebben ze deze maand voor de challenge het thema zentangle gekozen. Vroeger op school deed ik dit regelmatig in mijn schrift tijdens één van de saaie lessen maar sindsdien heb ik het eigenlijk nooit meer gedaan.... maar wat is het leuk!! Omdat ik deze week vrij was had ik alle tijd.......

De achtergrond heb ik gemaakt met disstres ink, dusty concord en water (de schuine onderkant heb ik eerst afgeplakt met masking tape) De zwarte kanten rand is een rib on van de Action, nog wat extra postzegels en poststempels toegevoegd (en een echte),  en natuurlijk gezentangled!!

Zoals ik al zei...het is verslavend, dus ik heb er nog één gemaakt! Dit keer heb ik de art journey stempel onderdeel van de zentangle laten worden......

Over de zentangle heb ik plaatjes uit de .......(ik durf het niet weer te zeggen, ha,ha....) geplakt!
Voor de bovenste kaart heb ik één van de nieuwste stempels van Art Journey gebruikt, Diva.
En voor de onderste de "bloem" van precious moments.


23 opmerkingen:

  1. Leuk zijn ze en inderdaad. zentangelen is zeer verslavend maar heel leuk om te doen. Vorig jaar heb ik dat een poosje fanatiek gedaan, toch maar weer eens oppakken want buiten verslavend is het ook rustgevend.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Willy, wat ziet dit er gaaf uit!
    Jouw verhaal deed me denken aan mijn agenda's van vroeger, waarin ik dit ook deed (nooit weggegooid, dus kan nog eens kijken of ik daar inspiratie uit kan halen??). Jij bent al klaar en ik weet niet eens waar ik beginnen zal! Heb wel net een stempel van boven gehaald om eerst maar eens wat uit te proberen.
    Ik vind jouw beide kaarten hardstikke leuk geworden.
    Fijn weekend verder en groetjes
    Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi geworden Willy! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral na een drukke werkdag is 'zentangelen' een leuke bezigheid.
    Mijn voorkeur gaat uit naar de bovenste kaart : super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide kaarten zijn erg mooi,ik ben bijna klaar met mijn kaart. Wat zijn dit toch een mooie stempels! groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke mooi geworden Willy. Vind ze beiden geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi zijn je kaarten geworden! Prachtig!!

    Fijn weekend verder!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat knap!! Ik vind vooral de onderste kaart erg mooi en ook weer een beetje met een collage gestoeid :) Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Willy,
    Je hebt er wederom weer wat moois van gemaakt!

    Lieve groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja het is zeker verslavend, Willy! Prachtige creaties! Leuk dat je meedoet aan AJC 21.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn weer leuk, Willy! Vooral de bovenste vind ik helemaal top.
    Nog een fijna zondag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg goed gelukt! beide kaarten!
    gr. Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Willy

    Wat is dit mooi en heel apart, leuk zo'n verslaving erbij alsof we er nog geen hebben HIHIHI.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk gedaan! Ja, met dit soort dingetjes stonden mijn schriften ook altijd vol, hi hi! Staat super zo op een kaart, Willy! Mooi!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig deze twee kaarten, dat heb je erg leuk gedaan!

    Groetjes en een fijne week,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn allebei heel erg mooi, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn ze mooi!! Ik had deze nog helemaal niet gezien. Ik ben vooral helemaal weg van de onderste, echt super! xx Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alle 2 zijn ze prachtig geworden! leuk dat je mee doet aan de AJC #21.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook dit kan jij als de beste! Erg mooie kaarten, allebei!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!