zaterdag 14 juli 2012

spreuken....

Wie mijn blog al langer volgt weet dat ik gek ben op leuke teksten of quotes, ze doen het altijd goed op een kaart, ATC of een art journal. Vandaag heb ik weer twee ATC´s gemaakt.....

De afbeeldingen komen van dit leuke blog: http://bearhavenbears.blogspot.nl
Bij de de Crazy Amigo's zijn hoedjes deze week het onderwerp van de challenge.......
Toen ik gisteravond nog even met m'n dochter de laatste spulletjes ging kopen voor haar vertrek. Zag ik bij de Action dit leuke boekje met spreuken voor maar € 0,99......

Vind het altijd zo leuk om iets leuks voor een prikkie op de kop te tikken!!



11 opmerkingen:

  1. Ooh wat zijn ze leuk, je ATCs. Het boekje vind ik geweldig, als ik het tegenkom neem ik het zeker ook mee. Ik ben ook gek op teksten en spreuken.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk Willy, en wat een goede teksten weer! Maandagren ik naar de Action en Gesso, heerlijke winkel!
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch een kleine oppervlakte om op te werken he, zo'n ATC. Jij krijgt daar bijzonder veel op! Heel mooi gecombineerd en heel mooie spreuken ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kun je toch blij worden als je zoiets leuks voor weinig gescoord hebt hè??
    Je atc's zijn geweldig geworden en ik wordt bang als ik er aan denk, dat wij nog eens iets gaan uitwisselen.
    De tekst van je laatste atc zal ik dan ook maar ter harte gaan nemen :-))
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha,ha....nou je hoeft je nergens zorgen om te maken want je maakt prachtige kaarten!!

      Verwijderen
  5. Wat een mooie kaarten met die teksten!! Wat leuk dat je voor een koopje dat spreukenboekje gevonden hebt!

    Fijn weekend verder!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten met schitterende teksten. Echt cool.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende atc's ,de tekst op de 2e vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat is zeker leuk! Ik hou ook wel quotes, meestal zijn dat Engelse. Twee gave kaartje, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awesome cards, love the imagesthe colorful background and the fabulous quotes!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!