donderdag 7 februari 2013

Birds.....

Hoewel er alweer een laagje sneeuw buiten ligt, is het toch aan veel dingen te merken dat de lente in aantocht is! Zoals de hond en katten die weer flink aan het verharen zijn :), als ik om 17.00 uur van mijn werk naar buiten stap is het nog licht en als ik in het weekend 's morgens nog even blijf liggen dommelen in bed hoor ik de vogeltjes alweer voorzichtig zingen......

Bij DCL is het onderwerp van de challenge dan ook vogels. Deze kaart maakte ik in opdracht voor een collega die ze wil sturen naar een andere zieke collega.

18 opmerkingen:

  1. Wat een mooi voorjaarskaartje, Willy, erg leuk gedaan! Daar zal een zieke zich vast iets beter door voelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Willy!! Mijn lievelingsseizoen is de lente, laat maar komen. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren heeft dit kaartje! Leuk. Ja, hier mag de lente ook komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Willy, toevallig heb ik dat washi ook net nog in handen gehad en gebruikt (weer heel anders)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg, jouw kaartjes herken ik altijd meteen :) Leuk dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, echt een voorjaarskaartje.
    Daar zul je de zieke zeker weten mee op vrolijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toppertje. Prachtig! groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje, een beetje vintage achtig. Super gedaan. :)Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, deze vind ik erg mooi geworden. En wat mij betreft precies de sfeer van het weer nu. De lente komt er aan, maar het is nu nog wat fris. Mooie kleuren en prachtige vogel!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi, lief kaartje, de kleuren vind ik prachtig.
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi hoor apart sfeertje.bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi kaartje Willy, echt prachtig! Ik ben ook zo blij als ik de vogels weer hoor, heerlijk..

    knuffel, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi, lief, zacht, prachtig, geweldig kaartje is dit!! Echt schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Willy

    Wat een prachtig naturel en vooral lief kaartje.
    Leuk dat je meedoet met mijn candy.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een superr mooi kaartje!! Inderdaad lekker dat de lente eraan komt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!