zaterdag 15 juni 2013

Sprookjes

Als ik vroeger (toen ik nog een klein meisje was :)) naar bed ging moest de deur van mijn slaapkamer altijd open blijven staan omdat ik bang was. Op het plafond van de overloop zat kurk , hoe seventies :) Ik herkende daar altijd allerlei figuurtjes in. Waar gaat dit heen, denk je misschien maar bij één van de opdrachten van het zomerkamp wordt ons gevraagd iets soortgelijks te doen. Deze luidt nl: maak een vlek dmv inkt of iets dergelijks op een stuk papier en kijk of je er iets in herkend. Een superleuke opdracht als je zin hebt om " ïets" te doen maar je hebt nog geen plan, je lekker laten gaan en zien waar het schip strand. In mijn geval in een soort sprookjesbos 

Op een pagina uit een tijdschrift maakte ik een vlek met blauwe ecoline en schudde het vel wat heen en weer. Toen de inkt droog was ging ik er een poosje naar staren, nadat ik de pagina had omgedraaid, zag ik er een soort vintage achtig  hertje in (ik zat nog een beetje in het seventies sfeertje:)) Met een zwarte fineliner zette ik er een lijntje om en gaf het "diertje" nog een oogje.
Met verschillende plaatjes en stempels probeerde ik er een geheel van te maken
En zo ontstond geleidelijk deze sprookjes pagina....
En ze leefden nog lang en gelukkig :)

16 opmerkingen:

  1. Wow Prachtig Willy, wat een schitterende pagina en wat een super creatieve vlek, het kon je mooier zijn !!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Willy, ben elke keer weer verbaasd! Super leuk zoals je ook deze pagina weer verwerkt hebt!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een leuke pagina zeg! Erg leuk het sprookjes thema

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En je hebt er inderdaad één geheel van gemaakt! Mooi ook, die geborduurde titel, het is echt een sprookjes blad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow,willy,what a wonderful creative page,beautiful, i love it to much!!!

    have a nice weekend hugs jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig bedacht en iets moois van gemaakt.
    Ik wil ook gaan beginnen. Lijkt me kei leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat gaafff!! Die pagina is echt erg mooi geworden. Leuke opdracht! En onderaan dan zo'n klein kindje, ben jij dat symbolisch gezien? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi spannend "sprookje".

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig hoe je dit weer tot iets heel moois hebt weten te maken, erg knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke sprookjespagina Willy...je hertje is zo gaaf!

    Goed weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave pagina, dat heb je heel knap gedaan.
    Ik zag altijd in het bouwvakkers behang op mijn kamer allerlei figuren en nog steeds zie ik overal iets in.
    Misschien maak ik voor het zomerkamp ook wel iets met een vlek...leuk!
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow prachtige pagina is het geworden, leuk dat hertje, dat is nog eens een mooie vlek,haha. Fijn weekend! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn hè, dat sprookjes altijd een happy end hebben ;) Vind je hert super gaaf! Dat oog doet 't hem. Lijkt trouwens wel of ie aan het dansen is.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Willy! I wanted to stop by to say "hi" and to tell you how much I love your creative and beautiful page!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo jij bent al lekker aan de gang, volgende week sla ook ik mijn tentje op en ga ik aan de gang:-). Heel leuke uitwerking weer geworden Willy!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dear Willy, what a great fun, love the creative page!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!