donderdag 12 september 2013

Art journal boekje

Een tijdje geleden kocht ik bij de kringloop een oud boekje. Het kaft had precies het formaat van een A5. Vandaag heb ik deze bewerkt, nadat ik de bladzijden eruit had gehaald. 

Met rode, witte en zwarte acrylverf (dit werd oud roze) het kaft bewerkt. Daarna met zwart en wit behang gestempeld. Het roosje uit een servet geknipt, tekstje gestempeld en tot slot het hele kaft met een laagje gel medium (mat) bedekt. Aan de binnenkant heb ik stukjes pagina geplakt met daarover een laagje gesso en zwarte verf.

Een close upje waarop je mooi de structuur kunt zien.

Al mijn gemaakte A5 pagina's heb ik in het boekje "gebonden"

Challenge: Art journal-Journey - Less is more

15 opmerkingen:

  1. Prachtig! Wat een goed idee om bestaand boek te gebruiken als basis en wat leuk geworden

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG! such a beautiful colour effect you have created, loved that! grey and pink look cute together!
    nagaonkarshilpa.blogspot.in

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig wat mooi Willy en wat een leuk idee om dat op deze manier te doen, die ga ik onthouden, ik vind je kleuren ook schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaft ziet er prachtig uit Willy, mooi opgepimpt tot iets "eigens".

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Something different, and looks good. The inside looks as if it might be interesting too.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh my gosh! This is AMAZING Willy..wow!
    Thank you for joining us again over on Art Journal Journey!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw supermooi Willy! Erg mooi hoe je dat zwart, wit en rose combineert.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit ziet er echt gaaf uit Willy! Wat mooi gedaan.
    Ben benieuwd naar de binnenkant of laat je het bij het beplakken van de binnenpagina's.
    Fijn weekend en groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het boekje gevuld met alle gemaakte A5 pagina's van de afgelopen tijd Gery :)

      Verwijderen
  9. Een leuke recycling. Dit ziet er weer zo mooi uit. Een fijn weekend gewenst. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow dat heb je leuk gedaan, ziet er prachtig uit! Gezellig weekend!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Das sieht so schön aus, ganz fantastische Farbkombination und so raffiniert gestaltet,sehr edel.
    Liebe Grüße
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Willy, this altered little book looks gorgeous! I am deeply impressed!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowwwww, das sieht so klasse aus, einfach toll.

    LG Carola

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!