vrijdag 29 november 2013

Black Friday

Toen ik ik gisteravond nog even een blogrondje deed las ik het volgende bericht op Marit's blog:

“This is it. The revolution of all revolutions. The movement of all movements. The day where every street corner in every community in every city within every state is flooded with art.
[...] On Friday, Nov. 29th, 2013 a.k.a. BLACK FRIDAY, I want every creator, every artist, every painter, every photographer and sculptor, inker and anyone else who does even the faintest idea of art participating. [...] Do a piece of art and leave it on the streets in a public spot for a random stranger to find, take home and love.[...]”

LOL......

Omdat ik vandaag een onverwacht vrije dag had en het het echt knutselweer is heb ik ook iets gemaakt :) 

Ik heb een collageachtige tag gemaakt, de stukjes komen o.a. uit een oude kalender, een oud kinderboek, een Happinez en de postzegel heb ik van internet geplukt het is er één uit 1960.
Dit is de achterkant van de tag
Toen ik vanmorgen met de hond liep en even bij de kapsalon binnen ging om een afspraak te maken heb ik hem onder het afdakje gelegd. Ik ben benieuwd of iemand hem meeneemt:) misschien de wind wel en vind jij hem?!

Doe je ook mee??

11 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuk initiatief! Geweldig gave label en ik ben heel benieuwd of je label gevonden is! Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig wat leuk gemaakt en wat een leuk idee, ik ben heel benieuwd of ie gevonden wordt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk idee zeg!
    Ik hoop voor je dat iemand heb vind en er zelf creatief van wordt.
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldig idee, jammer dat ik hem niet gevonden heb, ben benieuwd of dit verhaal nog een vervolg krijgt, Hi Hi
    Supper leuek tag, e ndie oude kalender??
    Is dat diegene die we gescoord hebben??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettende leuke tag! Ik hoop dat de vinder het een mooi plekje in haar/hem huis heeft gegeven.
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwwww, nog nooit van dit initiatief gehoord, maar wat een leuk idee.
    En je TAG, die is prachtig, nu maar hopen dat hij een mooi plekje krijgt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk en origineel idee! Doet mee ietsiepietsie denken aan zo'n doorgeefboek, maar dan anders :0 Ik hoop dat jouw mooie creatie iemands dag helemaal goed heeft gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bijzonder initiatief! Jouw bijdrage is super. Het kan niet anders dan dat je een glimlach op iemands gezicht hebt gekregen hiermee. Echt leuk!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig Willy, ben benieuwd of je kunstkadootje meegenomen is!
    Er is een Kunstkado yahoo groep in Nederland, die kunstkadootjes achterlaat, waar dan ook...de vinders kunnen reageren...zelf heb ik hier ook aan meegedaan en heb van de 5 achtergelaten kunstkadootjes, 2 dankbare en leuke reacties gehad.
    Er is ook een internationale groep: Art Abandonment van Michael DeMeng

    Goed weekend verder, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige tag voor een heel leuk initiatief. Daar is vast al iemand erg blij van geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee. Er is vast iemand heel blij geworden met je tag.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!