vrijdag 27 december 2013

Waves

Dag 3 alweer van het top 2000 blogfeestje en er is al zoveel moois te zien, neem maar eens een kijkje! Het lukt mij helaas niet om elke dag wat aan te leveren, ivm de feestdagen en wat extra dagen die ik moet werken maar op tweede kerstdag heb ik 's middags toch nog even een uurtje voor mezelf kunnen stelen. Ik heb gekozen voor mijn lievelingsliedje van dit moment, geen gouwe ouwe dus dit keer :) Waves van Mr. Probz, hij staat in de lijst op nummer 1245.

Eerst heb ik met distress ink (faded jeans en scattered straw) een achtergrond gemaakt door rechtstreeks met de inktpad te "schilderen" als. Daarna met zwarte acrylverf met behulp van een oud bankpasje wat diepte aangebracht. Uit het oude boek wat ik laatst bij de kringloop heb gekocht (hoeveel lol kun je hebben van € 1,25 :)) heb ik wat duinen gescheurd, het mannetje komt uit een oud kinderboek. Wat strookjes uit een tijdschrift gescheurd evenals de letters en de bloem. De mooie vogel komt ook uit het kringloopboek en tot slot nog wat rondjes met behulp van een dop en zwarte acrylverf gezet.



5 opmerkingen:

  1. Een prachtige pagina!
    Ik vind het liedje ook erg mooi.
    Groetjes Rensina
    ps. Tot vanavond ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk dat muziek weer kan leiden tot zoveel verschillende inspiraties op creatief gebied...ook jouw uitvoeringen zijn gaaf Willy :-)
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg, en zo knap weer, zoals jij het altijd weet uit te beelden (en te vertellen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk gedaan Willy, heel creatief en weer helemaal een pagina van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa... mooi nummer en weer erg creatief uitgebeeld. Pijn inmiddels een beetje gezakt?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!