dinsdag 14 oktober 2014

Restjes

Toen ik gisteravond de bovenste la van mij bureau die waar ik al mijn restjes in bewaar open wilde doen, bleef hij halverwege steken. Hoog tijd dus om deze uit te ruimen :) 


Tijdens het opruimen kwam ik een lichtblauw achtergrondje tegen waar ik met behang blijkbaar wat op heb zitten stempelen. Ik deed er een dun laagje gesso over wat ik met een tissue weer wat weg heb gepoetst en ben toen verder gaan werken met distress ink en verschillende stempels. En zo werd dit stukje papier een weg naar de prullenbak bespaard :)

Gebruikte Art Journey stempels: Grunge, Branches en Tree

12 opmerkingen:

  1. Geweldig! Niet in de prullenbak beland, maar 'gewoon' een prachtig label geworden. Dit stukje papier heeft veel geluk gehad ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar dat soort lades :-). Super dat je het verder bent gaan bewerken Willy, want het resultaat is zonder meer mooi!
    Fijne knutseldag, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, ik denk dat we allemaal wel zo'n heerlijke la hebben . Je hebt er iets heel moois van gemaakt. groet Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig. Je laat nu een andere kant van jouw werk zien. Meestal
    Zit jouw stempelwerk op 1plek. Dat bewonder ik zo in jouw werk.
    Ik ga dat voor mijzelf als de volgende uitdaging zien. Maar dit is
    Ook een prachtige kant van jouw stempelwerk. Groetjes en tot zondag Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar is zo maar weer iets moois uit de restjes la onstaan.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie wat bewaart...en zo heb je er weer een erg mooie tag van gemaakt. Ik vind dat stempelen met behang zo'n leuk idee, ga ik echt eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed bezig, Willy, en weer helemaal leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie combinatie geworden! Heerlijk toch zoiets; alsof het op dit moment heeft liggen wachten, omdat je er nu wel wat voor wist... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooie kleuren bij elkaar Willy, een prachtige creatie zoals altijd!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig dat je het niet weggegooid hebt ik vind het best heel mooi.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!