zaterdag 13 december 2014

Make a wish

Voor de jarige dochter van een vriendin toverde ik een leeg doosje pepermunt om tot een leuke geschenkverpakking.


Ik bewerkte het doosje (nadat ik het eerst uit elkaar had gehaald) met meerdere laagjes gesso. Daarover stempelde ik de sterren die ik vervolgens maskerde met masking tape. Toen een aantal kleurtjes acryl verf aangebracht. De stempel van het meisje heb ik afgedrukt op het onderste laagje van een servet en deze vervolgens met een laagje gel medium aangebracht. Tot slot de sterren en het meisje ingekleurd met water oplosbare krijtjes en in het doosje nog wat geld gedaan om een wens in vervulling te laten gaan.

gebruikte Art Journey stempels: Christmas stars en Noël

19 opmerkingen:

  1. Wow, wat een super mooi kado heb je gemaakt. Leuk die sterrenketting er bij! Helemaal af.
    Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh!! OHHHHHH dit is mooi!!!! Super de super. SUPER!! En die sterren aan elkaar, het doosje, echt alles. Wow...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat super mooi gedaan, Willy. Ziet er hartstikke gaaf uit zo. Dat zal de jarige leuk gevonden hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig doosje is het geworden!
    Echt een leuk cadeautje voor een meisje.
    Fijne zondag, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en wat is het dan leuk om zoiets te geven.
    Fijne zondag en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schittered Willy!! Super leuk toch om zoiets te geven, en....te krijgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf cadeautje Willy, ook bedankt voor de uitleg 😃!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Willy,
    wat een mooie duidelijke uitleg,
    ook slim om een bestaande verpakking op te pimpen,
    ook stempelen op tweede laagje van servetten is een goed idee,
    kortom ben weer helemaal ge-inspireerd!
    Dank je wel!!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje Willy, ik vind het een kunstwerk! Prachtig! Geweldig hoe jij een verpakking weet om te toveren tot een art-doosje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldig, wat knap om van afval zo'n mooi doosje te maken/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Idd een superleuk geschenk. Je hebt me ook volop nieuwe inspiratie gegeven! Leuk uitgewerkt!!! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt het doosje omgetoverd tot een enorm leuk kadodoosje Willy...mooi resultaat en zo leuk die sterrenslinger erbij!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf doosje is dit geworden! Echt iets om te bewaren als blikvanger! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had dit al gespot op het Art Journey blog, maar wilde hier nog even herhalen dat ik dit prachtig vind !! Hier zal ze wel heel blij mee zijn geweest !
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So beautiful and pretty, such a lovely idea and stars are always so magical. Ruth x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En zo wordt geld krijgen voor je verjaardag ineens een super leuk kado! Prachtig doosje met sterretjes inhoud heb je gemaakt. Daar word je toch helemaal blij van als je dat krijgt? En ik leer er elke keer weer wat bij als ik jouw blog bezoek. Stempelen op een onderlaagje van een servet, onthouden!! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!