zondag 15 maart 2015

in the spotlight

Een hele tijd geleden heb ik het blog van Rensina een vriendin van onze dochter in de 'spotlihgts' gezet omdat ze graag wat meer volgers wilde. Nu is het de beurt aan onze dochter Maureen. Ze is niet helemaal onbekend in blogland, ze had al een blog maar heeft deze door omstandigheden een beetje 'verwaarloosd'. Nu is het tijd om overnieuw te beginnen, een nieuw adres, een nieuwe look!



Maureen studeert Creatieve therapie en daar waar ik vaak ga voor het resultaat perfectionist als ik ben en nee daar ben ik niet trots op daar zit Maureen volop in het proces, het doen, experimenteren, ervaren, voelen, zóóó leerzaam!

7 opmerkingen:

  1. Ben even gaan gluren uiteraard...de eerste quote is alvast een hele goede...wat leuk ook voor jou, zo'n creatieve dochter Willy!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga even gluren... Wel leuk een creatieve dochter! Fijne week en groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi willy,
    ik ben al gaan kijken,
    leuke creatie!
    ben benieuwd naar meer!
    Lief dat je haar in het zonnetje hebt gezet!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee keer is scheepsrecht ;) Ik ga een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat wist ik helemaal niet van Maureen!
    Wat leuk dat ze weer opnieuw is gestart, ik ga gauw eens spieken :)
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!
    Ben meteen even gaan kijken, erg grappig hoe ze de dingen omschrijft.
    Ziet er veelbelovend uit, kan ik ook volger worden?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!