vrijdag 14 augustus 2015

Quirky dutch summer #9

De vakantie is omgevlogen en ook de Quirky dutch summer opdrachten naderen hun einde :( maar voor het zover is heeft Marit gelukkig nog een paar leuke opdrachten in petto! Deze week: "doe iets met lijstjes".


Ik vind schrijven op mijn werk best 'eng' dat loste ik op door eerst een achtergrond te maken van ecoline, stempels en stencils om daarna mijn (weekend) lijstje op vloeipapier te schrijven wat ik vervolgens heb uitgescheurd en met mode podge op de achtergrond heb bevestigd. 

9 opmerkingen:

  1. Leuk zo al je weekendactiviteiten in een lijstje. Mooi gedaan, Willy, en natuurlijk een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee om het eerst op vloeipapier te schrijven Willy, het geeft een heel speciaal effect ook nog eens... mooi! Een lekker lijstje ook... ik zou het - op een paar dingen na - zo over kunnen nemen maar 'slaapkamer soppen' laat ik toch mooi zitten. Ik blaas wel een keer... ha! Fijn weekend meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent nodig aardig druk Willy. Wat een leuk effect schrijven op vloeipapier.
    Bedankt voor de tip. Het resultaat mag er ook wezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een simpel, maar toch erg leuke pagina geworden!
    Enne wat een lijst haha.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog!
    Lukt het trouwens met je logo? (Ik zie hem nog niet vandaar ;))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ik zie nu dat je 'gewoon' een tekst hebt gedaan op je foto's.
      Ook leuk!

      Verwijderen
  5. Hoi hoi Willy,
    dat is een leuk idee om op vloeipapier te schrijven,
    mooi gemaakt...
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat interessant zeg!! Nu weten we gelijk wat een drukke dag je hebt gehad!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurtjes zeg, van de ecoline en wat een leuk idee, dat vloei papier.
    Enne....ik moest wel lachen om het "Relexen" en dan vooral om het vraagteken erachter, hi hi.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!