woensdag 27 juli 2016

Woven codex

Kennen jullie dat? Dat als je een tijdje vrij bent je je serieus afvraagt hoe je het toch allemaal doet als je werk, gezin, hobby en een sociaal leven combineert? Wij 'rommelen' momenteel wat af maar ik zie mijn hobbyruimte nauwelijks! Gelukkig kan ik jullie nog wat niet geshowd werk laten zien, althans niet hier (wat kan sociaal media soms ingewikkeld zijn :))


Dit boekje stond een tijdje geleden op de workshopagenda, het heeft een zgn 'woven codex' (bron: Making handmadebooks/Alisa Golden, het ontwerp voor het kaftje bedacht ik zelf ) Ik heb er inmiddels al een aantal gemaakt met steeds een andere kaftje, zóóó leuk om te zien dat je dan een heel andere boekje krijgt! Wordt waarschijnlijk wel vervolgd :)

7 opmerkingen:

  1. Ziet er weer super gaaf uit, Willy. Echt een boekje wat je eens in je handen zou willen hebben om te voelen. Toch jammer zo'n beeldscherm ertussen :o)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf boekje weer!
    De kaft is ook mooi met die ingedrukte vormen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè, in de vakantie gewoon in een lagere versnelling een beetje aanrommelen?! Ik geniet ook helemaal van die 'modus'. Wat een prachtig boekje heb je gemaakt. Het kaft is echt heel mooi. Al die andere kaftjes wil ik natuurlijk ook zien. Dus kom maar op met de vervolgberichten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi uit! Mooie texturen en zoo mooi die kleuren! Kan me voorstellen dat je er meer gemaakt hebt, ben benieuwd hoe die eruit zien... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig echt Willy boekje heb je weer gemaakt. Fijne vakantie nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi willy,
    heel mooi gemaakt net een echt leren omslagje!
    Ja ik herken het ook, er is vaak zoveel te doen dat je amper aan het bloggen,
    laat staan knutselen toekomt, zeker als je dan ook nog een gezin thuis hebt!
    maar ach het komt allemaal weer goed en als je dan lekker kunt knutselen, geniet je er des te meer van!!!!
    Veel plezier nog!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!