vrijdag 18 november 2016

And the winner is....

Zoals gezegd plaatste ik vandaag, precies 6 jaar geleden HIER mijn eerste post. Ietwat wiebelig en onzeker, nog niet wetend waar dit avontuur naartoe zou leiden. En nu 6 jaar later, heel wat posts, creaties en ervaringen rijker ben ik nog steeds blij dat ik die stap heb gezet! Het heeft me ontzettend veel gebracht, leuke contacten, inspiratie, motivatie om te blijven creëren en....199 volgers! (ja, een beetje jammer maar eentje heeft mij sinds de give away verlaten:)) Desalniettemin maak ik zoals beloofd de winnaar bekend. Ik heb mijn zoon blind een getal tussen 0 en 29 laten kiezen, het aantal deelnemers van de give away, en het werd nummer 5!


De vijfde reactie op het bericht kwam van Marjan, leuk! Marjan is toevallig een trouwe volger van het eerste uur en heeft zover ik weet nog geen give away van mij gewonnen. Marjan ik daag je graag uit DIT mini journal te vullen met jouw prachtige werk! Mail je mij je adres even zodat ik het op kan sturen?

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk. Gefeliciteerd, Marjan, en veel plezier met dit mooie albumpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel blij voor Marjan (natuurlijk) maar heel triest voor mezelf!!

    Fijn weekend !!
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OH echt??!! Daar ben ik blij mee, Willy, geweldig! Ik zal proberen je niet teleur te stellen. Mail je mijn adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi hi, 199 volgers.....
    Ach, eigenlijk is dat een mooier getal dan 200 vind ik ;-)
    GEFELICITEERD MARJAN!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Willy,
    ja dat is een beetje hilarisch, haakt er net eentje af...
    maar inderdaad net als Daphne al zegt 199 is een SUPERgetal!!!!
    Van harte Marjan!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!