zaterdag 16 juni 2018

Eindpresentatie

Vrijdag mocht ik mijn eindopdracht presenteren. Hoe zet ik encausticart in als coachtool en laat ik mijn eigenheid zien? Bijna als vanzelfsprekend gingen de voorbereidingen met een gezonde spanning vooraf. Encausticart en het visueel maken van de verkregen inzichten is wat ik de deelnemers (in dit geval mijn medecursisten:)) wilde laten ervaren. En wauw, wat heb ik genoten! Het vertrouwen, de inzichten, het plezier, de warmte en natuurlijk van de feedback die ik kreeg: ''Met aandacht verzorgd. Professioneel, speels en toegewijd. Mooi gedaan Willy" (uiteraard voorzien van toelichting:)) Me happy, want dit is precies wat ik wil uitdragen, zooo fijn dat het ook zo ervaren werd!


Thuis heb ik veel geoefend met oefencliënten, super fijn en zo belangrijk! Een opname hiervan is een aantal weken geleden al met mij besproken. Tuurlijk zijn er nog leermomenten maar de beoordeling was ruim voldoende.


Na een korte intro mochten de deelnemers hun 'kracht kaartje' draaien. Hierop volgde een zelf geschreven visualisatie en direct daarna het intuïtief tekenen met encausticwax. Met elke deelnemer probeerde ik een stukje mee te gaan in de tekening terwijl de rest zelf op onderzoek uit ging en aantekeningen maakte in mijn zelfgemaakte schrijfboekjes.


Daarna gingen ze de verkregen inzichten visueel maken op een klein kaartje (A7) Tjaaaahhh ik had maar 45 minuten voor de hele presentatie :) en uiteindelijk bekrachtigen met één woord. Ik was de laatste deelnemer die dag, Gonnie opende de dag met haar mooie presentatie: Encaustic art & Natuur en Miriam deelde haar passie in de mooie workshop: Encaustic art & Edelsmeden. Een voorrecht om dit te mogen ervaren!!


6 juli is onze laatste lesdag, dan zijn de laatste vier deelnemers aan de beurt. Nu al zo'n zin in! To be contineud....

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk om even met je mee te mogen lezen, kijken en sfeer proeven. Mooie feedback heb je gekregen! Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een krachtige presentatie heb je gemaakt, zo te lezen.
    En....goed om te lezen dat het ook begrepen werd door je mede studenten.
    Fijn hoor, al het harde werken is beloond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het zo goed gegaan is, Willy. Het ziet er inderdaad ook allemaal erg mooi uit. Duidelijk te zien dat hier veel aandacht en zorg aan besteed is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel bijzonder en fijn dat het zo goed en mooi afgesloten is voor jou! Nu nog een keer genieten en dan verder mee werken.... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Willy,
    Wat fijn dat je zo kan genieten van de les en en presentatie, het enthousiasme straalt van het scherm!
    Mooi resultaat laat je zien!
    Veel succes met de volgende ronde !
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit klinkt allemaal heel bijzonder. En zo ziet het er ook uit. Wat heerlijk dat je zulke mooie feedback hebt gekregen en vooral ook dat die weerspiegelde wat jij graag neer wilde zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, echt geweldig dat je zo'n mooie draai kon geven aan deze eindopdracht en dat alles samenkwam voor jou. Maar ik heb je ontmoet op de beurs en jij straalt iets uit dat mensen meteen op hun gemak stelt. Die feedback heb je uiteraard helemaal verdiend!! Geniet na en knuf van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je goed gedaan, Willy! Proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!