donderdag 16 augustus 2018

Even bijpraten

Het lijkt hier misschien wat rustig maar niets is minder waar :) Zo vierden manLIEF en ik vorige week onze vakantie op het prachtige eiland Rügen


Eenmaal thuis pakte ik de voorbereidingen voor de 11 stedenzwemtocht weer op. Trainen, sponsors benaderen en een eindsprint op Facebook en Instagram in de hoop nog wat geld bij elkaar te sprokkelen voor het goede doel! Op dit moment staat mijn persoonlijke teller op €895,- en als team staan we as zaterdag sowieso met €11748,- aan de start in Sneek! Wie had dat gedacht?! Mocht je al mijn berichten gemist hebben maar toch graag iets bij willen dragen dan kan dat via DEZE link. Na 18 augustus verloot ik als tegenprestatie een gratis workshop!


Oh ja en ondertussen wordt er ook nog druk geklust aan de uitbreiding van de workshopruimte en het voorbereiden van leuke nieuwe workshops! Hoe brengen jullie de vakantie door? Actief of lekker luierend?

8 opmerkingen:

  1. Leuke vakantiefoto´s en veel succes met de 11 stedenzwemtocht, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Willy,
    Mooie vakantie foto's!
    Heerlijk genoten neem ik aan!
    Heel veel succes met het zwemfestijn!
    Ik heb deze warme periode gewerkt en nog extra gewerkt ook, Richard mijn man ook, maar het goede nieuws is, dat wij de eerste weken van september vrij zijn en dan gaan wij lekker genieten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful photos of your vacation and have fun at the event!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Willy,
    Wat een leuke blogpost. Mooie foto's van jullie vakantie en ik wist niet dat je de 11 steden zwemtocht gaat doen. Wauw zeg, dat zal een prestatie zijn. En uitbreiding workshopruimte klinkt ook goed!
    Over precies een week ben ik onderweg naar mijn vakantie bestemming. Beetje later dan anders, maar dat kon dit jaar eigenlijk niet anders. Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat eiland ziet er tof uit, fijn dat het zo leuk was! Je nieuwe werkruimte wordt vast mooi en w.b. je workshops weet ik zeker dat die weer erg in de smaak zullen vallen.
    Ik hoop echt dat Maarten het gaat halen, wat een eind ....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto’s! En wat een enorme prestatie van Maarten, echt geweldig! En die workshops, zeker weten dat dat goed gaat komen. Morgen ga ik weer aan de slag op school, de vakantie is omgevlogen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik loop achter. Zie jouw mooie vakantiefoto's nu pas. Rügen, het ziet er echt prachtig uit! En het zwemmen? Is dat nog doorgegaan of mochten jullie niet het water in vanwege de slechte waterkwalitiet? Heb Maarten van der Weijden daarstraks op tv gezien. Wat een prestatie, echt ongelofelijk. Leuk ook dat je bezig bent met nieuwe workshops en meer workshopruimte. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie foto's ! Hopelijk heeft de vakantie deugd gedaan. Wij zijn ook pas terug uit Engeland; lekker relaxen daar. Veel succes met je plannen !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!