zondag 13 januari 2019

Art Journal

Het is je vast niet ontgaan dat ik dol ben op boekjes :) Het allerliefst maak ik ze zelf en omdat ik er zo enthousiast over ben, zie je ze regelmatig op de workshop agenda! Dit keer een voor mijn doen redelijk groot formaat. Deze Art Journal heeft een afmeting van 14,8x21 cm oftewel A5 formaat. 


Binnenin zitten 26 pagina's stevig mixed media papier die met een coptic binding bijeen worden gehouden. Lijkt het je ook leuk eens een workshop van mij te volgen maar is de afstand te groot? Vanaf 1 februari bied ik twee workshops online aan. Lees HIER welke dat zijn!

Op het blog van Art Journal Journey loopt weer een leuke challenge, geomatric shapes

15 opmerkingen:

  1. Dit ziet er al prachtig en veelbelovend uit! Gave voorkant! En boekjes, ja, ik ben er ook dol op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer super mooi uit, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend mooi weer!!
    Vorige week kreeg ik post van jou, 2 mooie kaarten, 1 voor mij, 1 voor mijn moeder.
    Dank je wel, mijn kaart hangt tussen de andere kerstkaarten en die van mijn moeder heb ik haar gisteren gegeven.
    Blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Willy,
    Je kunt ook echt zien dat je graag boekjes maakt, het resultaat is altijd zo mooi en had ik wat dichterbij gewoond zou ik zeker eens een workshop bij je gaan volgen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja, ik weet het en ik vind ze ook altijd erg mooi. Zo ook deze, een plaatje!! Ik kan nu binnenkort je online workshops gaan doen op mijn eigen tijd, yeah!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Willy , this is simply AMAZING! Thank you very much for joining us over at Art Journal Journey! Happy new week!
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Here from AJJ. Gorgeous! I love how all the layers just meld together!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer super mooi en een beetje dromerig uit!
    Enne heb me opgegeven bij TSC voor jou workshop; fijn dat je een eindje naar het zuiden afzakt daarvoor :)! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a fabulous book cover. I am so impressed with your art, the colors you chose, the shading, and the focal image. This is such a great composition and I am thrilled you shared it with us at Art Journal Journey.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you so much for linking your beautiful journal cover to my theme at AJJ Willy! I love it!
    Alison xox

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is echt een prachtig notebook! En die online workshops... het begint te kriebelen! Maar toch eerst even zien of ik het er nog wel tijd voor heb...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow wat maak je toch altijd prachtige dingen , dit is weer zo'n voorbeeld van een prachtige creatie, bedankt om dit steeds met ons te delen !!
    Groetjes
    MAria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind het prachtig ! Alles mooi in elkaar 'geblend' en het formaat is top !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!