maandag 1 april 2019

Art Journey challenge #100

1 april en nee het is geen grap, vandaag start de 100ste challenge die door Art Journey is uitgeschreven. Op 1 september 2010 heeft Willy Anderson, toen 1 van de designteamleden, de allereerste challenge gehost en wat toevallig (?) dat ik, Willy nu weer aan de beurt ben ennnn we gaan bingo-en!


Ik koos het rijtje N verticaal: 


En omdat het feest is gaan we deze keer geen 1x een winnaar van 10 euro uitroepen maar 10x! Dus je hebt 10 keer kans om een tegoed van 10 euro te winnen om lekker te shoppen in de webwinkel van Art Journey. En dat is nog niet alles: de gehele maand april krijg jij als volger van het blog en/of als lid van onze Facebook challenge groep 10% korting op je gehele aankoopbedrag als je de code AJC100 gebruikt! Genoeg redenen dus om gezellig mee te spelen!! 

Gebruikte Art Journey stempels: Friends

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke Bingo kaart, Willy. En je creatie is weer een kunstwerkje. Ik heb wel eens gekeken op het blog, maar als beginnend mixed media hobbyist denk ik steeds dat ik dat niveau van jullie van mijn levensdagen niet ga halen. Maar ja, wie niet probeert weet het niet, dus deze challenge schrijf ik wel even op.....inspiratie genoeg bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het een super mooie kaart geworden, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Willy,
    Mooie kaart heb je gemaakt in weer zo'n prachtige stijl!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creatie weer.
    En, nee,toeval bestaat niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke collagekaart! Zo veel weer te zien en toch zo prettig voor het oog; mooi hoe jij er balans in houd! Enne, leuke uitdaging weer! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige en gave kaart! De kleuren ‘matchen’ zo mooi, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge die je bedacht hebt! Je kaart is weer erg gaaf, mooie lagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!