maandag 15 juli 2019

Gastblogger

"Quirky Dutch Summer” is een zomerse blogserie, een (on)regelmatig terugkerend ‘event’ in de zomermaanden. Gedurende Quirky Dutch Summer (ook wel QDS) publiceert Marit elke week een speciale, inspirerende blogpost en/of een tutorial zodat je ook in de zomermaanden de creatieve stroom op gang kan blijven houden. Dit jaar ben ik één van haar gasten, hoe tof is dat? Vandaag staat mijn tutorial online, leuk als ik je hiermee kan inspireren!


Je mag er natuurlijk je eigen draai aangeven. Ik maakte een enveloppen boekje, maar de techniek leent zich ook heel goed voor een canvas, kaart of een spread in je art journal. Benieuwd? Klik dan HIER voor de volledige beschrijving.

7 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Willy
    Ziet er weer prachtig uit, alleen ik kan niet op de LInk komen waar je tutorial is geplaatst, ben toch wel eventjes nieuwsgierig geworden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I have been over and enjoyed every word and picture Willy, what a fabulous envelope book. Love how you stained the envelopes before constructing, something I always forget to do.
    Your cover is a layered delight. Thank you for sharing this inspirational piece.
    Creative wishes Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat gaaf Willy! Ik heb het zitten bekijken en ik vind de stempel van die dame lek keer weer op Queen Elizabeth lijken in haar jongere jaren.. En ik ben bij Marit gaan kijken. Nou dat is echt te hoog gegrepen voor mij, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Willy
    Ha nu heb ik de tutorial kunnen bekijken, wat mooi weer en zooooo creatief, echt schitterend heb ervan genoten!
    Bedankt voor het delen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om daar gast-blogger te mogen zijn!
    En mooi deze page! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo leuk weer ! Bedankt om de instructies te delen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!