maandag 16 september 2019

Challenge

Het is lang, héééél lang geleden dat ik meedeed aan een challenge. Vroeger deed ik geregeld mee aan o.a. de leuke uitdagingen van Dutch Card Lovers, leuk om dit weer eens te doen!


Deze kaart maakte ik vanmiddag voor de dochter van een vriendin, zij en haar vriend gaan zaterdag trouwen. Het belooft een zonnige dag te worden dus daarmee treffen ze het! Ik combineerde verschillende Art Journey stempels, de techniek wordt ook wel 'collage stempelen' genoemd.


Aan de binnenkant nog een mooie stempel zodat het voldoet aan de voorwaarden van de challenge, de tekst schrijf ik er later in :)


11 opmerkingen:

  1. Wauw...wat een super mooie kaart, Willy. Heel originele inzending! Daar kun je weleens hoge ogen mee gaan gooien ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Hoe langer ik kijk hoe mooier hij wordt. ook de binnenkant is geweldig!
    Ik zag net je publicatie en dat er nog een aan zit te komen. Wat bijzonder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Willy
    Wat prachtig dit collage stempelen en de kleuren ook zo mooi!
    Leuke binnenkant, daar zal het pasgetrouwde stel heel blij van worden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ERG gaaf, Willy! Mooi altijd jouw manier van stempelen en wat een heerlijke kleuren. De binnenkant met men en inkt is voor deze gelegenheid zo toepasselijk! Dank je wel voor het meedoen met DCL, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf Willy! Heel erg mooi met al die kleuren, prachtig! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Willy!!
    Een hele originele trouw kaart.
    De binnenkant voldoet niet alleen perfect voor de challenge, maar staat ook nog eens helemaal leuk.
    Hier zal het bruidspaar heel blij van worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige collage!! En de hand met pen is natuurlijk de perfecte stempel voor de binnenkant, zeker als daar dadelijk een handgeschreven tekst bij staat. Heel mooi! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Willy! Mooie kleuren ook.. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk dat ze heel blij zijn geweest met het mooie weer! En natuurlijk ook met jou gave kaart! Geniet weer van de collage en alle lekker felle kleuren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een leuke kaart! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!