woensdag 9 oktober 2019

Give away time!

In november bestaat mijn blog al weer 9 jaar, reden voor een feestje!!


Om mijn trouwe volgers te belonen geef ik een leuk pakketje weg. Het bestaat uit een zelfgemaakt flutterbook. Je kunt er in art journallen, foto´s plakken ect. Wat je maar wilt! Toen ik mijn hobbykamer aan het opruimen was kwam ik nog zoveel mooie vintage papiertjes, tickets en afbeeldingen tegen, waarschijnlijk kun je daar ook wel wat mee :) Laat in een reactie weten of je mee wilt doen, dan trek ik 18 november, op mijn blogverjaardag de winaar!


16 opmerkingen:

  1. Ik geniet van je blogposten, de eerlijkheid waarover je schrijft en hoe je dit verwerkt om creatief bezig te zijn. Prachtige creaties maak je. Een stimulans om mijn verf weer te pakken. Ik doe graag met je Candy mee en ik hoop op een mooie verjaardag voor je. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Willy
    Leuk idee, ik doe graag mee, want ik geniet altijd van je mooie creaties gemaakt met je mooie spulletjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijk leuk om iets moois van jou te zien of te krijgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met 9 jaar bloggen ! En graag waag ik een gokje. Gr Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super zo lang al! Gefeliciteerd! Enne misschien meer nog: Bedankt voor al de inspiratie! En hoop dat je er nog lang mee door gaat! Ik doe graag mee voor een originele Willy! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van Harte Gefeliciteerd ..met je 9 jarig blog jubileum!!
    Prachtig boekje...een echte Willy.....en geniet nog steeds van je uitleg van de workshops op het AS event...
    Groetjes Holly.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet er dit tof uit! Negen jaar zeg, wat een lange tijd...met heel veel moois op je blog!🌻

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Doe heel graag mee, volg je al heel lang en vind je projecten erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je maakt ook van die mooie dingen.
    Ik volg je altijd met veel plezier.
    Ik heb afgelopen zomer al een mooie prijs gewonnen bij je, een workshop, dus deze give away gun ik iemand anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat lijkt me leuk, een Willy-boekje van jouw hand te ontvangen! Altijd leuk en mooie inspiratie! Ga vooral lekker door, op naar de 10!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 9 jaar al weer, wat gaat het snel hè. Ook ik geniet altijd van jouw berichten en waag hierbij ook een kansje voor de candy.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Natuurlijk doe ik mee, maar ik heb al eens iets van jou gekregen, dus gun het een ander graag. Mijn mini Willy boekje staat in mijn hobbykamer altijd in het zicht. Jou volg ik al jaren (ook nu op IG en FB) en altijd met erg veel plezier. Je bent een inspiratie voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. tuurlijk doe ik mee ! En wauw, 9 jaar al, dat is een prestatie op zich, zou ik zo zeggen !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil heel graag in aanmerking komen voor deze leuke prijs! sinds twee maanden ben ik elke dag bezig met mixed media. Ik lijk wel verslaafd! en oh wat een dure hobby is dit, dankzij alle inspirerende mensen zoals jij. Het zou wel heel leuk zijn om eens iets te krijgen ipv te kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Al 9 jaar aan het bloggen, gefeliciteerd! Je boekje ziet er prachtig uit (zoals al jouw boekjes), dus ik doe graag mee.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw, al negen jaar! alvast van harte gefeliciteerd! op naar de 10! en zo'n leuk boekje van jou wil ik wel winnen hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!