woensdag 25 december 2019

Top 2000 #dag 1

Na een jaartje te hebben overgeslagen ben ik blij dat ik dit jaar weer mee kan doen met het top 2000 blogfeestje van Marit. In 2012 speelde ik voor het eerst mee, en het is zo'n leuke traditie geworden! Ik koos de nummers puur op titel, hoewel ik het liedje op zijn minst wel leuk moest vinden :)



Ik maakte speciaal dit boekje (12x9 cm) om de uitwerkingen in te bewaren.


De gebruikte enveloppen ga ik inbinden als alles klaar is. Dit nummer is van Kane, Damn those eyes staat op nummer 1828 in de lijst der lijsten. Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!

4 opmerkingen:

  1. Ziet er weer super gaaf uit, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Willy
    Leuk je doet weer mee en het ziet er weer prachtig uit, ook de cover heel erg leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om te zien dat je weer meedoet en hier ook alles showt. Mooi boek en ik weet zeker dat het op een prachtige manier gevuld gaat worden; de start is al een hele mooie! Fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je hier weer aan meedoet, vind jouw uitwerkingen altijd zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!