donderdag 14 mei 2020

Afleiding

Zoals gezegd ben ik weinig cre actief sinds de crisis. Het wil gewoon niet pakken maar stilzitten is er niet bij hoor! Ik beloofde Daphne laatst wat foto's te delen van ons palletproject, dus vandaag een post over onze Corona bezigheden :)


Van pallets bouwde manlief een heuse tuinkas en ik kluste gezellig mee


Naast de kas kwam zelfs een klein moestuintje en op de kopse kant werd met de rest van het 'afval' een groot insectenhotel gebouwd


Het is nog niet helemaal klaar want we hadden ook nog andere Corona proof activiteiten


Zo werd er in het zwembad waar ik werk geklust en gesopt dat het een lieve lust was. Deze saaie blauwe kast toverde ik om in een Mondriaan look a like .


Organiseerde een vriendin van onze zwangere dochter een babyshower drive in


Breide ik een mini vestje voor ons eerste kleinkind


Gingen we uit eten in de natuur


En maakte ik mijn huiswerk heerlijk in het zonnetje


Wat deed jij zoal?








6 opmerkingen:

  1. Super zo'n handige man die zulke mooie dingen bouwt! En zo fijn om meer te laten groeien en bloeien!
    Mooi dat vestje; het zal een bijzonder kindje zijn dat geboren wordt in deze tijd!
    HA ik deed veel; als eerste veel maken, veel lezen, best veel opruimen, in de tuin werken, af en toe genieten van het zonnetje en voor het eerst sinds tijden weer wat fotograferen en met foto's spelen. En mezelf toestaan ook eens niets te doen (zo ongeveer een 10 minuten hou ik dat vol :) ) En me verbazen over hoe weinig mensen zichzelf thuis schijnbaar lekker voelen; ben misschien een echte steenbok; 'My home is my castle' en wie wil er nu niet genieten in een kasteel? Nee flauwekul: wij wonen in een gewoon huis, maar deze periode geniet ik daar nog veel meer van enne van de tuin en ons gezin...
    Blijf maar lekker bezig en volgende week word het weer wat warmer: lekker weer meer buiten dus... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou noem het maar niet cre actief, Willy!
    All es wat je ons laat zien heeft een behoorlijk hoog creatief gehalte!
    Wat leuk dat palletkasje en dat insectenhotel! Ah dat vestje zo lief! Allemaal leuke dingen!
    Hier ook zo ook genieten van de natuur op de mountainbike of met wandelschoenen, beetje lezen wat kaartenmaken computeren, kortom ik verveel me ook nooit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt zeker niet stil gezeten. Mooie foto's laat je ons zien. En wat ik ontzettend leuk vindt...je wordt oma! Geweldig. En dat vestje zo lief.
    Ik ben nog nooit zo creatief geweest als in deze Corona crisis. Ik kan niet stoppen. Ook heb ik gewoon door gewerkt. Een paar uurtjes per dag, dat wel. De tijdschriften en boeken blijven gewoon nieuw binnenkomen. Ik heb mij niet verveeld!
    Fijn weekend!
    Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, je hebt genoeg gedaan en dat cre actieve komt heus wel weer. Leuk om mee te kijken naar je belevenissen en te zien hoe h.e.e.a. eruit ziet.
    Hier gaat het ook met vlagen wel/niet bezig zijn met de hobby. Er liggen nieuwe spullen op me te wachten maar ik voel nog geen aandrang :) Wèl bezig met een bolerootje breien voor kleindochter en met opruimen in de tuin nadat we gevoegd zijn. Beetje wandelen ook, ik kom de dag wel door.
    Fijn weekend, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I LOVE this post! I've commented on your addition and the cardigan - BOTH FAB - and I LOVE what you did with the cubbies! Your recap is Fantastic!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, die tuinkas is super ! En ja, je hebt duidelijk niet echt stil gezeten. Maar misschien wakkert de buitenlucht je creatieve flow wel weer aan. Hier is het ook op en af met de creativiteit. Soms begin ik met iets en kan ik niet meer stoppen , maar soms doe ik 3-4 dagen niets, of toch niks creatiefs. Wel veel opgeruimd en er zijn bij ons ook werken aan de gang, in de tuin; een nieuw terras. Hou je goed ! Annick

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!