dinsdag 1 september 2020

Art Journey challenge #115

Deze maand weer een superleuke uitdaging op het Art Journey design-team blog, resist! Nu kun je deze techniek op allerlei manieren uitvoeren, met gesso, gelmedium, teykol, wasco krijtjes, lijm, modelingpaste, embossingpoeder, afijn teveel om op te noemen! En natuurlijk kon ik weer niet kiezen :)


Dus op mijn kaart zie je naast de prachtige stempels van ART JOURNEY een resist techniek met modeling- en crackle paste. Doe jij ook mee? Op ONS blog zie je nog meer prachtige voorbeelden ter inspiratie en de voorwaarden om mee te kunnen doen.

6 opmerkingen:

  1. Weer een pracht van een kaart, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie met de resist techniek Willy!
    Mooi zoals de kleuren bij elkaar passen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, ik kijk mijn ogen uit, wat supermooi Willy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Willy, een klein kunstwerk op een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I'm impressed, I have to admit. Seldom do I come across a blog that's equally educative and interesting, and let me tell you, you have hit the nail on the
    head. The problem is something which too few men and women are speaking intelligently about.

    Now i'm very happy I came across this in my hunt for something regarding this.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel technieken op jouw kaart! Gaaf ook dat de vlinders net niet in het vierkant passen. Dat maakt het extra mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!