zondag 15 november 2020

Give away

 

Deze maand, om precies te zijn 18 november vier ik mijn 10 jarige blogverjaardag! Wie had ooit durven dromen dat mijn eerste blogpost de aanzet zou zijn voor een veel creatiever en 'rijker' leven?  Ik niet in elk geval, maar wat ben ik blij met de stappen die ik heb gezet. Zo gaf ik mijn vaste baan op. En nee, dat was geen makkelijke beslissing, en pakte andere 'kleine' baantjes op, die beter bij mijn persoonlijkheid pasten. Deze stelden mij in staat meer tijd te geven aan mijn droom. Ik volgde opleidingen en kon meer energie steken in het ontwikkelen van workshops en cursussen. Ondertussen ging het leven door, met ups en downs. Maar het heeft er wel toe geleid dat ik nu, bijna full time, doe wat ik het liefste doe: creëren en inspireren!


Door Corona, namen mijn online workshops een vlucht, van de nood een deugd maken, ook dat is creatief leven. Zes stuks en een mooie cursus zijn er nu. Lijkt het je leuk om hiermee vrijblijvend kennis te maken? Dan is dit je kans. Als je voor 30 november reageert onder dit bericht, maak je kans op een gratis online workshop naar keuze! Geef je in je reactie gelijk je voorkeur aan?





10 opmerkingen:

  1. Wat gaaf gedaan Willy! Alvast gefeliciteerd met je blog jubileum! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willy. Gefeliciteerd met je 10de blogverjaardag. Ik heb al heel veel workshops bij je mogen volgen, live en online, maar de enige die ik nog niet gedaan heb is de Mixed media cards dus als het hier weer eens beetje rustiger wordt... ga ik deze zeer zeker bij je volgen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk te lezen wat creativiteit voor jou betekent, Willy!
    En dat je zo moedig bent geweest om bepaalde stappen te zetten!
    Mooie creaties laat je weer zien!
    Leuke actie van je en mijn keuze valt op het magische doosje
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik kan me voorstellen dat het nu allemaal beter bij jou past en dat kun je ook goed zien in wat je allemaal creëert in jouw prachtige eigen stijl! Ik ben al heel lang blij dat ik je volg en zeker ook dat je besloot je cursussen online beschikbaar te maken. Wil vanmiddag gaan beginnen aan de Christmas cards cursus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi jubileum en wat mag je trots zijn op wat je behaald hebt. Dat is geweldig zeg. Veel succes de komende tijd. En ja de cursus. Ik ben geneigd mix mediacards te kiezen. Maar misschien moet ik wel uit mijn zone voor een jaarboek.
    Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Willy,
    van hart gefeliciteerd alvast met je 10 jarig blog bestaan en alles wat daar uit voort gekomen is! Bijzonder vind ik dat, dat je nu bijna fulltime van je hobby je werk hebt kunnen maken. Geweldig!
    En wat leuk om het met ons te vieren. Als ik een workshop mocht winnen, dan is mij voorkeur de magic box...lijkt me zo vernuftig in elkaar zitten....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn reactie wordt nu niet eens geplaatst. Goed dat ik net even controleerde....
    Van harte gefeliciteerd met je 10 jarig blogbestaan! En met alles wat daaruit voortvloeide. Lijkt me fantastisch om van je hobby je werk te kunnen maken...Mocht ik een online workshop winnen dan lijkt het magische doosje me wel wat voor mij. Zo vernuftig! Ik zag het al bij Marjan op haar blog. Echt gaaf..
    En ik reageer weer met mijn blogloze account, want ik moet weer puzzeltjes doen en dat kost me teveel tijd en ergernis..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Willy,
    At first, a very happy anniversary to your blog!!! :D 10 years of existence starts to be an important part of our life... That's strange, because we don't know us well, but it seems that we have many common points, the most important one being that we stopped our previous jobs to take the risk to create more as we love, and also then try to live a bit from our art, thanks to workshops and classes.
    Secondly, I am a long admirer of your style, so really I wish you the very best! I hope you will have success with your inline courses. Fingers crossed for you.
    Well, as far I am concerned I am not ready to cross this step... maybe one day, but not sure. I guess it takes a good deal of time and energy to do this well :( And I love true contact. So, not for me I think...
    Good luck Willy, you deserve success in this new Journey!!!
    Regarding your giveaway, the green book looks really lovely. But every project looks beautiful! !)
    Keep safe, and continue <3
    Corinne X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Willy,

    Van harte gefeliciteerd met je 10 jarig blogjubileum, wat maak jij toch mooie creaties dat blijft inspireren. Mijn keuze valt op de mixed media cards. Vriendelijke groet! Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Congratulations on your anniversary.
    I love your work and would be fantastic to learn new techniques from you.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!