woensdag 23 december 2020

Time out

Vorige week trokken handyman en ik er samen met onze viervoeters een paar daagjes op uit.

 
Na een roerig jaar keken we hier enorm naar uit!! We huurden één van de oudste dijkhuisjes van Zeeland. Het was heel sfeervol verbouwd en lag heerlijk rustig, pal aan de Oosterschelde. De weergoden waren ons gunstig gezind dus hebben we heerlijk kunnen wandelen. Om de eigenaren te bedanken voor het warme welkom, er stond zelfs een klein kerstboompje klaar, schreef ik een stukje in het gastenboek voorzien van een 'persoonlijke handtekening' 


Halverwege ons uitje bleek dat ik onverwacht langer vrij ben. Door de lockdown is het zwembad (weer) dicht en staan ook de workshops weer 'on hold' :( Gelukkig hoef ik me niet te vervelen. Deze keer heb ik alle tijd om 'mee te spelen' met het top 2000 blogfeestje. Dus tot gauw!

4 opmerkingen:

  1. Dan ben je nu heerlijk uitgewaaid en zijn er wat spinnenwebben verdwenen? Precies op tijd dus voor de Top 2000...
    De bladzijde die je achterlaat in het gastenboek spreekt van vrijheid... Fijn ook dat we een hobby hebben waar we veel tijd in kunnen stoppen :) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk om er samen even uit te zijn, Willy. Wij gaan in januari een nachtje weg, verheug ik me ook enorm op, al is het kort.
    Je tekening in het boek is mooi. Het gezicht als basis, lijkt het.
    En ja, die lockdown duurt ook nog wel even als ik de cijfers zo hoor...en dan die domme mensen die zich nergens aan houden! Om moe van te worden. De zorg is straks echt overbelast.
    Heel fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijk weekje weg zo te zien. En wat een mooie persoonlijke pagina maakte je in het gastenboekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat jullie zo hebben genoten Willy
    Heerlijk uitwaaien aan zee...
    Prachtige creatie heb je in het gastenboek gemaakt
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!