dinsdag 6 december 2022

Expositie

 Ook dit jaar doe ik weer mee met de expositie ´visitekaartjes´ bij galerie PaterswoldeMet ruim 300 deelnemers is de galerie een ware snoepwinkel geworden van miniatuurkunst. De werkjes mogen niet groter zijn dan 13x18cm exclusief lijst. Echt iets voor mij dus!


(voor)
(achter)
Dit typisch mixed media werkje maakte ik op een gebruikt cassette bandje, de deksel van het doosje vormt de lijst


En deze twee werkjes maakte ik op een oud sigarenkistje. Je kunt de expositie tot en met 14 januari bezoeken van dinsdag t/m zaterdag. Aangekocht werk mag direct mee, en voor wie te ver weg woont maar via Facebook of Instagram enthousiast wordt: verzenden behoort tot de mogelijkheden. 


4 opmerkingen:

  1. Wat een super gave projecten, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creaties Willy
    Wat leuk gemaakt op zo'n cassesbandjedoosje en het suigarendoosje vind ik ook prachtig
    Leuk om aan zo'n expositie mee te werken
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!! Weer heel verschillende! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!