woensdag 28 december 2022

Top 2000 2020 #4

 Leuk jullie reacties op mijn top 2000 posts! Het is precies 10 jaar geleden dat ik voor het eerst meedeed. Van meet af aan was ik groot fan van dit leuke initiatief georganiseerd door Marit. Soms speelde ik een paar dagen mee of sloeg ik een jaartje over maar er waren ook jaren dat ik geen dag mistte! Leuk om af en toe eens terug te blikken. Mocht je nieuwsgierig zijn welke nummers ik allemaal heb verbeeld, klik dan onder labels op ´top2000´. dan krijg je het hele overzicht. 


Voor deze dag maakte ik iets op het nummer Halo van Beyoncé, het staat op nummer 891 in de bekende lijst.


2 opmerkingen:

  1. Wauw, mooi weer hoor.
    En beetje dromerig.
    De achtergrond is mooi, zo met de Engel ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Willy
    Die engel komt zo mooi uit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!