maandag 26 december 2022

Top 2000 2022 #2

Dag twee van de top 2000. Luisteren jullie ook mee? Deze keer had ik de meeste opdrachten al vooraf uitgewerkt in mijn huiskameratelier :) Sinds onze nog niet geheel afgeronde keukenverbouwing is dit nl het enige warme plekje in huis :(


Met wat spulletjes op de poef, huisdieren om mij heen, muziekje op de achtergrond, had ik het prima naar mijn zin! Zoals gezegd werkte ik dit keer in een zelf gevouwen boekje. De titel van dag twee kwam op de voorkant. Deze meet 8x16cm


'Flappie' van Youp van het Hek staat op nummer 1516 in de lijst

3 opmerkingen:

  1. Oh arme Flappie! Het ziet er wel heel mooi uit, de voorkant van het boekje.
    Gelukkig is Flappie hier nog springlevend...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah deze is ook leuk, Willy
    Jij bent hier echt goed in!
    Fijne tweede kerstdag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ja, Flappie, die hoort voorop, de arme schat.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!