woensdag 6 november 2019

Folded Christmas cards

Hoe staat het met jullie kerstkaarten? Ik maakte deze twee voorbeelden voor de workshop 'Folded Christmascards'


Dit exemplaar staat zoooo mooi en opgevouwen past het zelfs in een enveloppe


En bij deze kaart moest ik zelfs mijn wiskunde skils weer ophalen. De basis van de ster is nl een gelijkbenige driehoek maar hoe zat dat ook al weer? Gelukkig bestaat er tegenwoordig zo iets als you tube:) Inmiddels zijn de eerste workshops een feit en staan er nog een paar op het programma, leuk!

9 opmerkingen:

  1. Wat een toffe kaart! Ik heb het model vaker gezien , maar het zelf nog niet geprobeerd. Misschien dit weekend..Je wiskunde kaart is ook heel gaaf! Wat kun je soms aan het rekenen zijn, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige achtergrond weer! Super mooi het model van je kaart, ziet er heel ingewikkeld uit! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Willy
    Prachtig deze kaarten, de vouwkaart ziet er leuk uit, en de wiskunde kaart is heel mooi!Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie vouw-kaart; ziet er ingewikkeld uit, maar ook heerlijk zoveel kanten te bewerken...
    En je sterkaart heeft ook weer zo'n mooie achtergrond en een gave ster! Weer een genot hier even te kijken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allebei erg mooi en ik verheug me op de workshop "straks".
    fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier zijn al nul kerstkaarten klaar ;-) Jouw score is beduidend beter, hihi. Dit zijn twee hele mooie gave exemplaren! Alvast een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow , mooi ! Die vouw maakt het heel bijzonder. En ja, de mijne zijn klaar.Enkel nog de adressen schrijven... Succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow super gaaf. Ik vind de eerste heel leuk en apart de manier van vouwen. Leuk om zo ook niet kerst stempels tot kerst stempels om te tovren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je stond in de leeslijst, en keek wat je allemaal geplaatst had. jouw sterrenkaart kaart vind ik super, dat stimuleert en motiveert om weer mijn inktjes tevoorschijn te halen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!