donderdag 1 oktober 2020

Art Journey challenge #116

 Triptych, oftewel een drieluik. Zo luidt de uitdaging deze maand op ons Art Journey design-team blog. Ik liep al een tijdje met het idee een soort van 'altaartje' te maken, dit was dus een mooi moment om er vorm aan te geven!




Ik maakte de basis uit een oude doos, door de vele laagjes zie je hier niets mee van. Dat is wat ik het liefst doe, van niets weer iets moois maken. Ik ben benieuwd naar de inzendingen van deze maand, de meiden van het design-team maakten ter inspiratie weer prachtige voorbeelden. Neem je HIER een kijkje? Of nog leuker, doe je mee?


4 opmerkingen:

  1. Mooi is dit Willy!
    Prachtige drieluik en inderdaad de doos zie je niet meer,
    ik houd daar ook van, hergebruiken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oude materialen gebruiken is ook fijn, ik snap dat! Je hebt van de doos iets heel anders gemaakt, echt een prachtig drieluikje waar ik met bewondering naar kijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een hele mooie! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!