zondag 14 februari 2021

Van mij voor jou!

Op deze mooie Valentijnsdag een kadootje van mij voor jou. Het is een korte fototutorial die ik ingesproken heb, dus zet het geluid aan. De prachtige stempels die ik gebruikte zijn van het merk Art Journey en komen van de volgende sheets:



Als het te snel gaat kun je mij natuurlijk op pauze zetten :) Hopelijk inspireert het jullie en natuurlijk kun je ook andere stempels of afbeeldingen gebruiken. Veel plezier ermee en ik wens je een mooie liefdevolle dag.





5 opmerkingen:

  1. Hoi Willy,
    wat leuk dat je dit doet. Ik heb nu even geen puf zo na de nachtdiensten (niet te laat naar bed zo) en morgen volle dag, maar dinsdag ben ik vrij, dan ga ik er even voor zitten..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, dank je wel dat je ons het ontstaan van deze prachtkaart laat meebeleven!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt Willy
    Brdankt voor de duidelijke uitleg
    Mooi resultaat!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, superleuk dat je dit doet! Mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!