woensdag 31 maart 2021

Teabag

Vandaag staat mijn uitwerking op de Facebookgroep van Art Specially. De uitdaging van deze maand was: doe iets met theezakjes. Nou geen straf voor mij want daar ben ik toevallig dol op :) Ik vind ze super om te gebruiken in mijn mixed media werkjes. Hier creëerde ik er een horizon mee op een canvas (25x25 cm) Natuurlijk gebruikte ik de nieuwste stempels, waaronder de prachtige tekst en in de rand nog een grote achtergrondstempel waarvan ik steeds stukjes afdrukte. De bloem komt van een servet die ik overschilderde.


Nou morgen weer een leuke nieuwe uitdaging, bedacht door Angela, die van mij ligt al klaar!
 

7 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie Willy!
    De tekst vind ik zo mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig, zo`n mooie sfeer!
    Groeten van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi! Zag er een einder in waar je naar toe kunt werken en dromen... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf! Mooie tekst. Alleen begrijp ik niet helemaal hoe je de theezakjes hebt gebruikt voor de horizon...En mooi om delen van een achtergrondstempels te gebruiken. Dat zijn voor mij eyeopeners..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo gaaf weer, de horizon met theezakjes is super. De sfeer is zeker erg mooi, net als de kleuren. Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!