maandag 12 april 2021

Swappen

Zo af en toe doen we voor wie mee wil doen een swap met de meiden van het oude Art Journey design-team. De afspraak is dat we 5 dingen opsturen naar degene die Louise voor ons uit de hoge hoed tovert. Deze keer ontving ik het pakje van Aletta. Naast een prachtige zelfgemaakte kaart zaten er de volgende dingen in voor mij:
- lege theezakjes
- een stukje jute
- kant
- garen en embellishments
- een stukje stof


Ik knipte allemaal vierkantjes van de stof en plakte hier de lege theezakjes op. Op één van de lapjes stempelde ik het gezicht die ik inkleurde met verf.


De andere lapjes versierde ik met de prachtige teksten van Art Specially

en de rest van de spulletjes.


Een doosje vol.










 

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je er weer iets moois van gemaakt!
    Zo leuk voor diegene, die jou iets stuurde, dat je de spulletjes meteen gebruikt en dan ook nog eens met zoveel liefde.
    Er kwam weer een mooie creatie onder je handen vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Willy!
    Dit is helemaal jouw ding!
    Missie gelukt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer iets moois gemaakt met dit pakket van Aletta, ook wel echt spulletjes waar jij veel mee kunt. Heel gaaf resultaat Willy! Gisteren mijn mini workshopboekje aan een vriendin laten zien, enthousiast!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om zoveel te maken en gelijk een verpakking ervoor te hebben als je klaar bent! Mooi is het geworden; vooral je kleurrijke deksel is mijn favoriet! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is toch ook helemaal jou ding! Wat is het mooi geworden.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi gemaakt en zoals ik hier al las: inderdaad helemaal jouw ding !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!