zaterdag 28 augustus 2021

woorden schieten tekort

 Na bijna vier jaar heeft onze lieve dappere Gijs, man van onze krachtige dochter Maureen en papa van kleine Mila, de strijd verloren. 29 jaar, veel te jong maar wat heeft zijn korte leven veel voor ons betekent!!

Afgelopen donderdag ben ik weer samen met Maureen en Mila naar de natuurbegraafplaats geweest waar hij ligt, als het dan toch moet, dan daar. Wat een prachtige serene plek! Mila scharrelt daar lekker tussen de blaadjes en takjes en brabbelt er gezellig op los, zoals dat gaat met kinderen, terwijl wij met een glimlach op ons gezicht het zoveelste traantje wegpinken. Thuisgekomen maakte ik deze spread af, met oa het takje wat ik van Mila kreeg...

13 opmerkingen:

  1. Oh Willy, ik ben er stil van!!!
    Wat verschrikkelijk, wat een gemis.
    Heel, héél veel sterkte voor jullie allemaal.

    Wat fijn dat lieve Mila jullie door deze periode heen helpt zonder dat ze zelf doorheeft dat ze dat doet.
    Kinderen zijn zo puur en mooi, daar krijg je kracht van.
    Mooi om tijdens een creatief proces je gevoelens te verwerken en al helemaal als je dan ook nog iets verwerkt in je creatie wat je van Mila gekregen hebt.
    Ik wens je veel liefde voor de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd, Willy en heel veel sterkte gewenst.
    Wat mooi zoals jij je gevoelens verwerkt in je creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Willy wat erg voor jullie, van harte gecondoleerd met dit grote verlies!
    Heel veel sterkte voor jullie!

    Zo mooi zoals jij omschrjft dat jullie op de begraafplaats waren en dat Mila jouw een takje heeft gegeven en dat je dat verwerkt hebt in een creatieve pagina...
    Veel liefs, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook hier wil ik je/jullie heel veel sterkte wensen en me helemaal aansluiten bij het mooie bericht wat Daphne hierboven schrijft.
    Heel veel liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een groot verlies, heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms snap je het waarom niet...maar proberen we door te gaan, blij dat we die persoon hebben gekend en liefgehad...
    Sterkte ook voor je dochter; elke stap is een dappere stap! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gecondoleerd met dit verlies en dat lijkt me inderdaad een mooie rustplaats. Knap om op deze creatieve manier je gevoelens naar buiten te laten komen en ook het takje wat Mila je gaf erop te verwerken. Heel veel sterkte gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Willy,
    woorden schieten vaak tekort in zo'n groot verdriet. Ik weet ook even niet wat ik moet schrijven met kinderen en schoonkinderen in deze leeftijd. Je prachtige pagina's zeggen alles, het takje van Mila erbij...kippenvel.
    Heel veel sterkte voor jou en je man en voor Maureen. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is vreselijk als zo'n jong iemand overlijdt. Ik vind het zo erg voor jullie allemaal ... ik kan me het gemis zo voorstellen en het verdriet wat daarmee gepaard gaat. Ik wens jullie heel veel sterkte samen. Jouw spread is een prachtige manier om je gevoel te uiten, zo mooi geworden. Knuffel, Willy X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Magnificent goods from you, man. I've understand your stuff previous to
    and you are just extremely magnificent. I really like what you have acquired here, really like
    what you are stating and the way in which you say it. You make it enjoyable and you still care for to keep
    it smart. I cant wait to read much more from
    you. This is really a tremendous site.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb de voorgeschiedenis niet meegekregen, maar wat verschrikkelijk om iemand op zo jonge leeftijd al te moeten missen. Heel veel sterkte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel sterkte Willy en familie.. neem de tijd om te rouwen.. gun het je zelf. Is nodig.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!