vrijdag 30 december 2022

Top 2000 2022 #6

 Wow de één na laatste dag alweer, wat gaan deze dagen toch snel! Nog maar één te gaan en dan is het jaar voorbij. Ik ben altijd weer verbaasd hoeveel er in één jaar kan gebeuren. Welke plannen heb jij gemaakt voor het nieuwe jaar? Of laat je het allemaal op je afkomen? Ik heb wel een koers uitgezet maar weet dat ik onderweg zomaar de andere kant op kan vliegen. Laveren op de wind van het leven. Ik leer het steeds beter :)


'Learn to fly' van the Foo fighters staat op nummer 442 in de lijst. 


2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, zeker na het lezen van je berichtje.
    Ik denk dat dat de leeftijd is, we hebben ondertussen zoveel geleerd van het leven dat we steeds beter de boel los kunnen laten en kunnen meebewegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Willy
    Nee hier ook geen echte concrete plannen,
    gewoon zoals het loopt, zo loopt het...
    Fijne jaarwisseling
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!