vrijdag 30 december 2022

Top 2000 2022 #7

En met deze laatste nummers luidt de top 2000 traditiegetrouw het einde van het jaar in. Deze keer koos ik het nummer ' Bed of roses' van Bon Jovi welke op nummer 175 in de lijst staat. En toeval of niet, wij hebben net ons bed verplaatst waardoor ik als een roos heb geslapen :)


Ik vond het weer fijn om mee te spelen en te zien hoe iedereen op zijn eigenwijze de nummers verbeelde. In onderstaand filmpje laat ik nog even het boekje zien zodat je een betere indruk krijgt van het geheel.


Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en een hartverwarmend nieuwjaar!

4 opmerkingen:

  1. Wat een tof idee toch Willy! Geweldig, deze uitwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opnieuw prachtig Willy
    Zo leuk in elkaar gevouwen, alsof het een ster is
    Ook de afbeelding us weer zo leuk en van toepassing!
    Fijne jaarwisseling
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig boekje geworden! Jullie ook een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2023.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook voor jou het allerbeste voor 2023 ! Annick

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!