zondag 24 april 2022

Even bijkletsen

Hoog tijd om weer wat van met te laten horen, want sinds mijn laatste post is er weer veel gebeurd. Te beginnen met het leukste creatieve event van Nederland, Art Specially!

Daar mocht ik als lid van het design-team twee dagen lang een workshop verzorgen, zooo leuk om elkaar nu zonder restricties te ontmoeten!

Met behulp van de prachtige nieuwe Art Specially stempels, ontworpen door Geralda Jansen, liet ik een zgn 'lift up' techniek met distress inkten zien. Dit is het workshop voorbeeld, de gasten konden kiezen voor deze rode of een blauwe variant.














en nog een kleine greep uit de vele voorbeelden die ik maakte met deze leuke techniek! Binnenkort meer nieuws, nu eerst even kijken wat ik hier allemaal gemist heb.

7 opmerkingen:

  1. Oh ja, deze workshop heb ik met zoveel plezier gevolgd bij je aan tafel. Altijd een feestje om bij jou aan te schuiven. Ik heb mijn kerstkaart nog niet laten zien, komt donderdag aanstaande.
    Ben er heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Willy
    Wat leuk om te zien dat je het zo naar je zin hebt gehad op de beurs!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk en mooie kaarten..laat je de techniek hier ook op je blog zien net als vorige keer? ik kon niet naar het AS event komen helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten, ik had tijd tekort en ben niet bij de workshops geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, ha die kerstkaarten heb ik al uitgebreid bewonderd op insta en fb maar de bloemenkaart niet dacht ik. Ze zijn prachtig, allemaal. Zo echt "Willy Duit".
    Fijn dat je hier ook weer aanwezig bent na alle drukte die je hebt gehad.
    Mooie dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten met die levendige kleuren. Gave stempels inderdaad en leuk dat je zo genoten hebt op de Art Specially.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kleuren! Ziet er een fijne techniek uit .

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!