dinsdag 28 juni 2022

Bella Italia

 Dit jaar hebben wij onze vakantie opgesplitst. In het voorjaar gingen we naar Italïe, iets wat al heel lang op mijn bucketlist stond, het Comomeer leek ons leuk om mee te beginnen. Nou leuk was het zeker, ik was op slag verliefd. Wat een prachtige regio, zooo charmant!! We vertrokken met de trein vanuit Sappemeer (provincie Groningen) naar airport Eindhoven en waren langer onderweg dan met het vliegtuig naar Milaan :) maar hey, de vakantie was begonnen! Omdat we alleen handbagage hadden moest ik mijn geliefde knutselspulletjes thuislaten. Maarrrr look what i found bij aankomst!


Hier kon ik wel wat mee :) In een handomdraai vouwde ik van een groot stuk papier (landkaart) een eenvoudig boekje wat ik vulde met de highlights






Straks in September hebben we nog twee weekjes tegoed. In de tussentijd wordt er flink aan het huis geklust en ga ik lekker door met het geven van workshops. Wat zijn jouw vakantieplannen?

2 opmerkingen:

  1. Ha die Willy
    Wat heerlijk zo'n lekker relaxte vakantie en zo zie je maar weer met weinig kun je ook wat knutselen zo creatief is de geest!
    Ziet er leuk uit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag al wat ervan op Instagram, wat ben je toch een creatief mens. Dit is ook weer zo gaaf gedaan, die handlettering is ook super erbij, Willy! Heel mooi allemaal! Lekker vooruitzicht ook nog, fijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!